Publikováno dne: 17 August 2019 Autor: Kateřina Bílková, foto: Jakub Dvořák
Čtvrtý ročník Jízdy nepravidelnosti uspořádali o víkendu 17. srpna členové Automotoklubu Jihlava v autokempu Štoky. Závod se mohl pochlubit novou delší 17km trasou Štoky-Smrčná-Petrovice a také dosavadním maximem účastníků, kde se jich na startu sešlo rovných 30. Závodníci přijeli převážně na motocyklech českých značek Jawa a ČZ, ale byly tu k vidění i zahraniční značky jako NSU, Ariel, či Royal Enfield.
Náladu závodu podpořilo krásné počasí a nezkazilo ji ani bloudění některých závodníků. Nejrychlejší kolo bylo odjeto za méně než 17 minut, nicméně záleželo na stejném čase obou kol. S pouhým sekundovým rozdílem tento ročník vyhrál Pavel Bůček s motocyklem NSU 251 OSL z roku 1939. Na druhém místě se umístil Oldřich Báťa s motocyklem Jawa 250 – Pérák z roku 1950 s rozdílem času 7 vteřin. Na třetím místě se umístil František Sinetár s motocyklem ČZ 125 z roku 1967 s rozdílem času 10 vteřin.
Na trase byly vidět historické motocykly od roku výroby 1934. Nejpozoruhodnějším strojem byl pískově žlutý naftový Royal Enfield Bullet 350 Diesel z roku 1965, ale již z výše zmíněných motocyklů bylo vidět i například Jawa Robot z roku 1937, Jawa 250 z roku 1937, ČZ 98 z roku 1939, či Ariel VB 600 z roku 1952.